25 Kasım 2023 Cumartesi

HARBİYORUM           

Recep Yılmaz

Gazeteci/Yazar

recepyilmaz46@gmail.com

recepyilmaz21.blogspot.com

 

 KENDİNE YAPTIN KILIÇDAROĞLU

             

Günaydın Türkiye.

Günaydın sevgili Okurlarım.

 

Bazen şans insanın gözüne batarcasına yüzüne güler.

Kulağına kulağını patlatırcasına beni değerlerdir der.

Ben senin son şansınım.

Beni değerlendirirsen, kazanırsın, bunu iyi değerlendir der.

Yoksa güme gidersin, kaybedersin bunu bilesin der.

Değerlendirene bravo deriz.

Elini sıkar, kutlarız.

Burayı geçelim.

Ya bu fırsatı değerlendiremeyenlere ne demeli.

Fırsat burnunu ucuna, gözünün önüne kadar gelmişken; elinin tersiyle iten burnu havalarda, hak etmediği koltuklarda, hayal peşinde olan insanlara ne demeli.

Birçok kez hamle edip yıkılmış ve de bundan ders almamışlara ne demeli?

Bir şey diyecek bir sözümüz yok.

Kaçırılmış fırsatın sonunda kişiye niye yaptın diyecek halimiz de yok.

Ama bazı insanlar için üzülüyor insan.

Yani ben olsaydım Kemal Kılıçdaroğlu’nun yerinde, birinci turun sonunda Özgür Özel’i sahneye çağırır elinden tutar ben yokum bu yarışta, genel başkanınız Özgül Özel’dir derdim.

Gönülleri fetheder, bugüne kadar olmadığı kadar sevilir, sayılır ve alkışlanırdım.

Hem de Levent Gültekin’i de haklı çıkarmazdım.

Bakın ben hiç ama hiç kimsenin dümeninde değilim. Özgür irademle hareket ediyorum, derdim.

Keşke gönderilmek yerine kendiniz gitseydiniz. O zaman akılarda çok daha saygın bir eski genel başkan olarak kaldırdınız. Ne yazık ki bazı siyasetçilerin koltuk bağımlılığı hastalığına siz de kapıldınız.

Neyse olmadı.

Yapacak bir şey yok.

Rahmetli anamın dediği gibi “Kim ne yaparsa kendine yapar.” oğlum.

                                               &

 

İsrail birkaç günlük ateş kese razı olmuş.

Nedenmiş biliyor musunuz?

Bilmeyenler için söyleyeyim.

İsrail askerleri biraz derlenip toparlansın diye.

Ya işte böyle…

Meğer 4 günlük ateşkesin nedeni, umduğum gibi insani değilmiş.

 

&

 

Mutlu olacağımız bir haber

Hollanda’nın yeni Başbakanı Tunceli kökenli Dilan Yeşilgöz oldu.  Daha önce  Hollanda Adalet Bakanlığı yapan Yeşilgöz, bu gün Hollanda’nın ilk  kadın başbakanı seçildi.

Kutluyorum…

                 

 

 

                                              &

Bir bakalım kimler ne demiş.

 "Kadıyı satın aldığın gün adalet ölür. Adaleti öldürdüğün gün devlet de ölür."

                                    Fatih Sultan Mehmet 

Adam daha ne desin.

Eskinin hızlı demokratı Orhan Miroglu, “Doğu'daki belediyelere kayyum atanmasını istemiyorsanız AKP'li belediye başkan adaylarını seçin. demiş. 

Kürt seçmene "Ölümü gösterip sıtmaya razı ol"  demeye getiriyor, olsa gerek.

Hararet nardadır, sacda değil,

Keramet baştadır taçta değil,

Her ne arar isen kendinde ara,

Kudüs’te, Mekke’de, Hac’da değil.

Hacı Bektaş Veli

Sözün bittiği yer dedikleri bu olsa gerek.

Rahmetle, saygıyla …

 

 

                                                             &

 

Türkiye Ne Zaman düzelir?

 

Ne zaman; genelde bir yüzleşmeye gidilirse Türkiye o zaman düzelir.

 

 

&

 

Şimdi de sıra haftanın öğüdünde

         Kirveme öğütler

         Kirvem;

Akvaryum balığı gibisin be kardeşim, denizden bi habersin.

 

                                        &

Alışıla geldiği gibi yazıyı bir şiirimle noktalayalım.

 

DÜŞÜNÜYORUM

Ve o kadar çok uzaktasın ki,

Ne senin elin varıyor elimi tutmaya,

Ne benim kolum varıyor, belini sarmaya

Aslında o kadar da çok yakındasın ki

Elin elimde,

Kolum belinde… R.Y

 

                                                       &

 

Gelelim “Dilimde tüy bitinceye kadar” yazacaklarıma;

Bir an önce hafif raylı sistem başlanıp, bitirilsin.       

Anzele, büyük bir balıklı göl haline getirilip, turizme kazandırılsın.

Sur içi DÜNYANIN EN BÜYÜK AÇIK HAVA MÜZESİ haline getirilsin.

Yarım yamalak temeli atılan şehir Hastanesinin yapımına bir an önce başlansın.

 

İyi bir hafta geçirmeniz dileğiyle. 

Dostça kalın.

  

Hiç yorum yok: